"Den vita hatten"

Studentmössan,
För mig är det snart ett år sen.. Vart tar tiden vägen?
Det enda jag kan klaga på fån Kent är vart var allt glitter under Mannen i den vita hatten (16 år senare)? Hittade extra verserna som bara sjungs på liveversionerna, så slänger ner dem i brist på annat ;P

"jag hatar sångerna jag skrivit, jag hatar allt jag nånsin sagt
och jag hatar den jag blivit när jag trott jag hade makt
jag hatar klyschorna jag spridit på sång och dans och sprit
man kanske borde ta sitt liv nu,
men ja trivs så bra i min svit
(älskling, vi var alla en gång små, vi var alla en gång små..)"

"så du tog min hand i vimlet och sa: älskling allt är skit
och mitt cyniska hjärta flimrar när mitt livs kärlek drar sin kniv
du sa: vi följs väl åt i himlen men gör de bästa av vår tid
och jag hör klockorna som ringer,
för världens äldsta raggninsreplik
(älskling vi ska alla en gång dö, vi ska alla en gång dö..)"


Ett geni ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback