Alla hjärtans dag - hissa eller dissa?

Jag läste att 68% av alla tjejer har känt ångest inför denna dag och känt sig utanför under den. Bland killarna var det 55%. Är inte detta hemskt?!
  Så vad tycker jag? Jag tycker det är ÖVERSKATTAT! Det är ett sätt för affärerna att tjäna lite extra pengar. Själva meningen med denna dag är väl inte att den ska kosta en förmögenhet?! Utan att man ska umgås och ha det lite mysigt med dom man tycker om. Visst kan det vara gulligt med nån ros eller något litet kort, men det räcker! Man ska väl vara snäll & berätta hur mycket man tycker om varandra alla dagar och inte bara idag. En komplimang eller ett snällt ord krävs ingen speciell dag för att uttrycka, det är inte jobbigt och det gör en annan person så otroligt glad. Det är också kärlek!
 
Ikväll ska jag skänka en extra tanke till alla dom som är ensamma, dom som blir extra påminda om det just idag!

Trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: T

Precis! jag läste samma sak! det är så sorgligt!!!
du skriver OTROLIGT bra och jag håller med dig i varje ord!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback