Thats 2008

Så har julen passerat med ett fasligt ryck, precis som den alltid gör. Och precis som vanligt gör det mig lite, lite sorgsen. Jag älskar julen! Jag önskar man hann njuta lite mer liksom, allt är så mysigt! Nu vill jag bara ha snö, mängder med snö!
  Nåja, imorrn är det faktiskt nyårsafton :) Det bästa 12-slaget på hela året. Då man ska titta på massa fina raketer, försöka fota dom fast man misslyckas varje år, skrika för full hals och det absolut bästa, KRAMA alla som är i närheten :) Länge och mycket, sen ska man vara allmänt glad!

Dags att sumera 2008! "Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig"
Så här kommer det, hela året i bilder!

                                              

GOD FORTSÄTTNING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback