Rockröst

Haha det visste ni inte va ?! Att jag har en rockröst !
I allafall om man får tro min chef på new yorker, Linn. Igår när jag gick förbi deras kontor och hälsade sa hon nämligen. Sanna, är det du ? Jajamensan , det är jag ! Varpå hon säger guud du har så otroligt skön röst ! WHAT ? tänkte jag :P Sådär härligt hes , rockröst ! Hahaha så nästa år då blir det "Rocksanna" & inte "Rockrobin" som ska soppa banan med allt motstånd i idol . ;)

Igår kom äntligen Hanna hem från borås , när var du hemma sist egentligen ? Så Emelie , Hanna & jag bestämde oss för att umgås . Blev en hel del prat och sång , hmm vilken kan ha varit favoriten ? Jag ger er en ledtråd : Russian roulette is not the same without a gun , and baby when its love if its not rough it isnt fun ! Klart ni vet vilken det är nu :
  cant read my , cant read my
  no , he cant read my poker face
vi hamnade i allafall på palace till slut ? Där Emelie tog de stora kliven till dj:n och sa att hon ville höra (självklart) poker face , och han gjorde oss till lags direkt ! Himla hygglig kille ;) Tyvärr tog jag inga bilder ifrån kvällen , vilket är ytterst ovanligt .. ILLA av mig ! Aja , allt annat gick ju bra ;P

Sleeeeeeep thight , dudes ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback