Myspys

♥ Idag har jag och brorsan varit hemma hos vår kära mormor och bakat pepparkakor, med julmusik på högsta volym. Synd att det var grått ute och inte låg ett vitt snötäcke så det hade varit lite mera stämning.. Det har ju blivit en liten mysig tradtion det här. Jag tror jag var 2 år första gången jag var hemma hos mormor och bakade pepparkakor.  


 

♥ Imorgon ska Frida bjuda mig på bio (lucky me). Jag fick välja precis vilken jag ville och bara gå in och boka biljetter. Snacka om lyx :D Det är nog första gången det händer. Det mest roliga är att hon inte ens vet vilken film hon ska gå och se :P Hahaha lite spänning måste man ju bjuda igen ;) & i ärlighetens namn vet jag typ inget om denna film, så det kan bli en väldans flopp eller kalasbra!


Tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback