Im still a rockstar

Nananananana nananananana ..

ska börja med att säga att jag tyckte väldigt synd om robin bengtsson igår. kul att få en låt man ska glänsa i och en som är en utmaning & så gör juryn fel, nae STACKARN! jag håller med katrin där i "eftersnack" haha ;P
  idag hade vi faktiskt kändisbesök på lilla new yorker! när man står där och jobbar som mest, vem dyker upp då om inte sveriges populäraste bloggerska, just det blondinbella. finbesök i lilla norrpan ;)

nejnu ska jag sätta på mig mina skyyyhöga klackar och bege mig till emme för att sedan bege oss till hennes svägerska för att sedan bege oss till.. det ni ;) den som letar får veta, men vi kanske ses där någonstans i mörkret!

to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback