Hon får mig att gråta.

Hon får mig att skratta. Hon får mig att förstå. Hon får mig att lyssna.
Hon får mig att busa. Hon får mig att orka. Hon får mig att må bra.
Hon får mig att gråta!
Men inte på ett negativt sätt, nej långt ifrån det! Alla blogginlägg, alla sms - dom får mig att gråta. För jag litar på henne, jag vet att det inte bara är något hon säger. Jag vet att hon menar det! Hon är den enda som varit där. Hon är den som försöker förstå när alla andra har tröttnat. Den som skulle kunna ha hur mycket problem själv men ändå skulle lyssna. & jag skulle aldrig klara av att leva utan henne!
Hon är som jag, fast utan den dåliga sidan!

Jag är så förbaskat stolt över dig! Att du fortfarande tar dig upp varje morgon, ler & skrattar!
För vet ni? Att vara stark är att leva livet som det är, gå igenom svåra perioder - acceptera det. Falla till botten, slå sig hårt och att ALLTID komma upp igen! Det är du!

Åhh, jag önskar att jag kunde rädda din värld, Natalie ♥

Kommentarer
Postat av: Nattis

älskling du har redan räddat min värld.. Du räddade min när den va som värst med linus, du räddade min i sommras & du räddar min nu när mamma är sjuk. det är särför du är en räddande ängel.

Älskar dig för den DU är för ja vet & alla andra att ditt hjärta & innre är de finastepå denna jord gumman... De e du & ja mot världen, glöm inte de..

om 5 mn är de julafton & ja kommer somna med ett leende för imorn är vi hela släkten som de ska va på jul.. bara ni alla finns där är ja lycklig. älskar dig gumman glöm inte de & glöm inte att du är värdefull hjärtat

Postat av: Nattis

älskling du har redan räddat min värld.. Du räddade min när den va som värst med linus, du räddade min i sommras & du räddar min nu när mamma är sjuk. det är särför du är en räddande ängel.

Älskar dig för den DU är för ja vet & alla andra att ditt hjärta & innre är de finastepå denna jord gumman... De e du & ja mot världen, glöm inte de..

om 5 mn är de julafton & ja kommer somna med ett leende för imorn är vi hela släkten som de ska va på jul.. bara ni alla finns där är ja lycklig. älskar dig gumman glöm inte de & glöm inte att du är värdefull hjärtat

2008-12-23 @ 23:56:22
URL: http://niwe.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

OMG! superfint skrivet sanna. verkligen ! tillomed jag satt här och rös när jag lästet!

hoppas din och eran jul var underbar!



hoppas vi ses snart?´de måste vi..

GODJUL PUSS <3

2008-12-24 @ 23:59:29
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback