Exsem.

När vi var små hade min bror jättemycket exsem. Han fick inte äta för mycket klementiner eller ketschup och allt vad det var. Så kunde han få värmeutslag i knävecken osv. Det var i för sig rätt mycket problem med min bror när han var liten. Sjukhusvistelser hit & dit. Sen en dag bara försvann det, exsemen alltså. Och sen dess har dom hållit sig borta!
  Nu kanske ni undrar varför jag skriver om min brors exsem? Jag ska naturligtvis förklara detta! Jag HAR FÅTT det! & jag kunde väl aldrig tro att det var såhär jobbigt när jag såg dem på min bror för 12 år sen. Men det kliar värre än tusen myggbett och så blir det vart och hettar. Anledningen till dessa kliande utslag är att jag fick brunutansol servetter. Ja, som allt vet - gratis är bra så självklart testade jag dem. Antagligen tål jag dem inte med tanke på mina röda utslag! Kul att man jobbar i klädaffär då så halva norrköping fick äran att se dem ;)
  Jag kände mig lite som phantomen i "phantom of the opera". Taskigt bara att inte jag fick någon mask så jag kunde dölja halva ansiktet. Vem vet, jag kanske hade kunnat starta en trend där. Förresten kan jag stämma dom för att det inte står någon varning om exsem? I USA hade jag bergis kunnat göra det ;P

Sleep thight, darliiings!
(jag lär klia ihjäl mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback