The Dark Knight

igår var det biotime igen , vädret tillät inte allt för mycket annat . valet (som inte var mitt) blev nya batman - the dark knight . jag har aldrig varit nån förljare av batman så jag måste erkänna att jag inte visste så mycket om den . har sett några tecknade avsnitt när jag var lite - det är i princip allt ! men filmen hade fått väldigt bra recensioner så även om lillebror sa att den var sådär så tänkte jag att den här ska man väl se i allafall !
  jag håller med honom , jag tyckte att den var sådär ! dock tror jag att alla batmanälskare kommer att älska den , men jag njaa lite för hmm .. ja hemsk för mig . kanske för att det enda jag tänkte på var heath ledger ?! han spelar nämligen jokern - en psykopat . och på nåt sätt känns det hemskt att det sista man ser av denna otroligt begåvade och charmiga skådespelare är en psykopat .
  annars är handlingen spännande precis hela tiden och tar många otippade vändningar , framför allt denna joker är väldigt svår att lista ut hans nästa drag . men så finns ju hjälten - batman , eller ?



"why so serious ?"

Kommentarer
Postat av: Ludde

Heja sanna du är bäst, du kan allt om vvs!



Hur är det med dej sanna? drömde du mardrömmar om the bat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback