så DÅLIGT!

Idag pajjade min mobil - FÖR TREDJE GÅNGEN! Då hade den legat i min väska i mitt skåp på jobbet hela tiden & när jag slutade och skulle svara på ett sms var det två knappar som helt plötsligt inte fungerade. Så vansinne som jag blev gick jag in på onoff igen (redan varit där två gånger med denna tel) & där sa dom att jag fick lämna in den så skulle den bli lagad. Jag frågade då om man inte får en ny när den gått sönder så många gånger och jag bara haft den knappt ett halvår. Men nejdå, jag fick till svar att den var tvungen att vara inlämnad fyra gånger för samma fel om man skulle kunna reklamera den.
  Så jag gick ner till mobilakuten och ska lämna in den och vad säger dom då?! Att det räcker med att den har varit inne tre gånger och att det inte alls behöver vara samma fel för reklamation, blir man arg då lr?
JÄKLA SONY ERICSSON s500i!

Nu ska jag ta ut agressionen på våran match!
Sen trösta jag mig med att shoppa lite också, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback