Hard work work

jobb , jobb , jobb , jobb , jobb , jobb , jobb , jobb , jobb , jobb , jobb ..
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ JOBB !
20 dar i streck närmare bestämt ska jag jobba , så när det är fredagkväll och alla gör nånting kul får jag gå och lägga mig för jag jobbar ju hela helgen MED . usch , jag vill också vara ledig och få sova !
  imorrn drar serien igång också , ska bli kul äntligen match :) dock blir det stressigt även där eftersom jag slutar jobba 16.00 och matchen börjar 17.00 . har jag tagit mig vatten över huvudet någon ? men , men pengar rullar in som dom ska ..

nu har jag klagat & klagat så nu ska jag köpa mig nåt gott och tycka riktigt synd om mig själv , det ni ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare!!men pengar måste vi ha..:P tjäna in pengar på det här :





http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=9738



tryck på länken,bli medlem och samla lätt ihop poäng-superlätt och gratis. presenkort ifrån kicks blir dina! lätt,gratis och hur bra som helst!

2008-08-09 @ 18:32:04
Postat av: Anonym

Trevligt inlägg :D



Ny tävling varannan vecka :D

tveka inte att fråga mig om tekniska frågor om dator, tv mm :)

2008-08-09 @ 18:41:35
URL: http://bofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback