Disturbia

its a theif in the night
to come and grab you
it can creep up inside you
and consume you
a disease of the mind
it can control you
i feel like a monster

jäkla ruggväder ! såhär ska det ju inte vara än , hela augusti (min månad) är ju kvar . det vänder , det vänder jag lovar - efter regn kommer solsken och augusti brukar vara finast ! men inte kan man tro att det var 30 grader i skuggan så sent som i fredags och nu är det 13 grader , regn & blåst . usch för höstrugg ! men trots vädret har jag stått ute , lillebror spelade nämligen DM-final idag mot sylvia . oturligt nog fick dom stryk på straffar , ni kan ju förstå vilket turspel det är & framför allt i detta väder .. STACKARNA !

put on your break lights
were in the city of wonder
aint gonna play nice
watch out you might just go under
better think twice
your train of thought will be altered
so if you must faulter be wise
your mind is in disturbia
its like the darkness is the light
disturbia
am i scaring you tonight ?
your mind is in disturbia
aint used to what you like
disturbia
disturbia

Kommentarer
Postat av: Nattis

hej gumman hur e de?? hörde att du va sjuk ida =( tråkigt du får krya på dig pusss

Postat av: Liiisssaaa

ärsh, de är bra.

jag tycker vi ses och pratas vid någon dag, vad tycks? :)

2008-08-06 @ 00:22:24
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Nattis

usch då.. mm tyvärr jobbar ja hela helgen all night long hihi.. du då??

pusss

2008-08-06 @ 20:09:21
URL: http://niwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback