Beskjuten

Igår skulle jag egentligen ha varit på kräftskiva, men tyvärr blev det inte så.
Älskar kräftskivor, det borde faktiskt vara med kräftskivor ;P
Istället träffade jag Nathalie, tog en fika och fick min födelsedagspresent. Ett par underbara skor som är blå och vitrandiga, få se till att ta en bild på dem :) Kul med sådant som inte alla har!
  Efter fikan skulle vi i allafall cykla hem till Nattis och ha lite film-mys och göra fina, ljusa slingor i hennes hår. Men först ville hon pumpa i lite luft i sitt framdäck och vad händer då? Jo, det börjar låta konstigt men Nathalie bryr sig inte om det utan fortsätter att trycka i luft i däcket och då exploderar det! Herregud, vilken jäkla smäll! Och jag mitt smartskaft har böjt mig ned för att känna om det räcker med luft när explosionen sker och hennes däck skjuter mig rätt i pannan. Haha som vi skrattade! Ett par killar som kör förbi i en bil ropar och frågar om vi inte ska ta bakdäcket också :P
  Aja, slingorna blev fina i allafall :)


Hahah, jag älskar dig gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback