Seriepremiären SMALL

Igår var det seriepremiär . Och inte bara det utan även premiären i DIF & premiären som innermittfältare . Nervöst och förväntansfullt ! & vinsten kom - 4-1 :)
  Dock blev inte mina premiärer långvariga .. Jag tror det hann gå 10 minuter .. En tjej står en meter ifrån mig och ska rensa bort bollen , mer hinner jag inte reagera över frörrän det SMÄLLER till i huvudet och i nästan sekund ligger jag på gräset och undrar lite förvånad vad det är som egentligen hänt . Lite smågroggig blir man utledd av tränaren och under resten av matchen låg jag under ett paraply (varav det inte fanns någon skugga) med en ispåse mot huvudet & tränare och lagledare som ständigt frågar om jag är yr , mår illa eller ser dubbelt .
LYCKAD PREMIÄR !

Men nu är det nya dagar och nya tag , ikväll är det fotbollsplanen igen - bättre lycka denna gång !

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

hej hjärtat :)
hur mår du ?

Postat av: Nattis

Eller hur älskling... När flyttar vi??
Varför ska vi alltid vara upptagna dagar då den andra är ledig??? vi seeeeees.... NUUUUUUU love u pussar

2008-04-23 @ 22:16:22
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback