Unpretty

Inlägg nummer 2 för dagen , dock hänvisar jag er till det andra . Detta är väl ganska onödigt (om jag får säga det själv) men denna låt skrålar ut ifrån mina högtalare nu & för tillfället är damn good !

I wish i could tie you up in my shoes ,
make you feel unpretty too .
I was told i was beautiful , but what does that mean to you ?
Look into the mirror hows inside there , the one with the long hair .
Same old me again today !

You can buy your hair if it wont grow ,
you can fix your nose if he say so .
You can buy all the makeup that mac can make .
But if you cant look inside you ,
find out who am i , too
Be in a position to make me feel so damn unpretty !

Why do i look to all these things to keep you happy ?


Kommentarer
Postat av: jocke

Okej jericho är faktiskt riktigt bra :) VA? :O prison break är ju bäst sanna :D
Hm får väl ta och tanka ner one tree hill och se om det är nått at ha då :P Har precis också tankat ner Heroes har hört att de ska vara väldigt bra :)
Va hittar du på för kul om dagarna då? Jobbar du muycket eller? :)

Postat av: ....

inte ett ord nånstans..

2007-09-21 @ 01:27:00
Postat av: jocke

Ja tycker om lite allt möjligt så det är säkert bra :)
hehe det är lungt, var det nån som var skit dålig eller? =)
na jag sover faktiskt om dagarna och jobbar på nätterna ;D man blir helt seg i kroppen, men men bra betalt iaf :) Men jobbar med bra folk så det blir kul också =)

2007-09-21 @ 15:13:28
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback