What?

Nae, nu blir jag nästan lite arg här..
Hade pratat med Madde & såg fram emot att se Kid Svensk imorgon på bio. Mysigt att gå på bio eftersom man inte gör det så ofta, Madde var också alldeles för länge sen man såg.. Men vad händer då? Jo när man går in på sf.se för att titta vilka tider den går, boka biljetter osv då går den inte ens? WHAT, tänkte jag. Igår när jag var inne och kollade på Norrköping fanns trailern där och det stod klart & tydligt premiär 12/10.
  Så vad gör Sanna då? Jo hon MAILAR till sf! Och faktiskt så fick jag var också, där stod:

Hej Sanna När eller om filmen Kid Svensk kommer till Norrköping finns ännu ingen information om. Det kan komma att ändras i efterhand. Mitt tips till dig är att hålla utkik på vår hemsida www.sf.se för eventuella ändringar.


Måste säga att jag tycker detta är väldigt dåligt, är det stora filmpremiärer ska de väl visas överallt i landet?! Jag mailade i alla fall tillbaka igen så förhoppningsvis kan jag väl tjata till mig den :P
  & så klagar de på att folk tankar hem filmer direkt, hmm konstigt? *not*

Nae nu är jag väldigt hungrig, ska äta massa gott framför idol. Förresten Frida ohh wisst ett plus i kanten till dig för att du har tagit ditt sunda förnuft till fånga och skaffat en blogg ;)


Kommentarer
Postat av: jockis

Bra Sanna, har du fått nått svar då? =)
ja ska väl inte säga nått eftersom att jag tankar ner film ;D hehe :P
Jupp gick faktiskt skit bra idag =)

2007-10-12 @ 19:54:33
Postat av: hellstromfrida

Jag gjorde det endast f;r din skull s[ du kan se vad som h'nder i mitt rooliga liv ! hahaha ! det har h'nt n[t med datan , den skriver inte dom bokst'verna jag vill >S

Postat av: jockis

haha yes bra =) Inte så bra svar direkt :D
hehe det är lungt ;D
Juppi :D

2007-10-12 @ 22:05:05
Postat av: jockis

Kanske slutar me att du får grattis biobiljetter då :P
Jupp ledig fy fan va skönt :P Du är också ledig hela helgen eller? =)

2007-10-13 @ 12:40:37
Postat av: jockis

hehe elle hur ;D
Okej jo jag är också alltid ledig helger :P Skönst så =)
Okej det finns mer jobb nu alltså? =)
pussis.

2007-10-14 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback