Haha

Varför händer det alltid oss ? Thats the question ! För varje gång jag planerar in ett möte med min kusin & bästa vän Nathalie "Nattis" Andersson händer något märkligt . & vet ni vad ? Det är riktigt jäkla spännande , man vet aldrig vad som komma skall bara att man kommer få ett gott skratt :)
  Detta märkliga äventyr började vid affären Picadoll som ligger i ett vanligt hus , ja man måste faktiskt ringa på porten för att ens komma in i affären . Väl inne där , ja vad hade då hänt ? Deras hyllor med kläder på väggarna hade ramlat ner och det var stora hål i dem . Påväg tillbaka till "stan" får vi syn på en KANIN . Inte en lite söt kanin eller något kramdjur utan en stooor människa i KANINDRÄKT . Vit , lurvig kanindräkt med stooora öron som stod rätt upp . Snacka om att det blev svårt att hålla masken . Gapskrattet kom när en liten kille frågar kaninen om han vill ha en morot . Hahaha .

Förutom alla skratt blev det en hel del shopping för både mig & Nattis . Förhoppningsvis är vi snyggast imorrn när vi ska ut med våra jobb . I alla fall kanske snyggast klädda ;P
  Det är ju så att Nattis har lite att brås på när det gäller sina goda humor , både en pappa & två bröder som får till det lite då & då . Allra smartast måste mellanbroder Andy vara som sagt dessa sköööna citat . Han är i världsbäst på att komma ihåg låtar ;P
"Kompis det går bra , pengar rullar in"
"Im on tonight , my hips dont lie and i wanna be with you"

"Ni ska kalla mig HERR gris"
"Fan vad jag är snygg , fan vad jag är snygg . Ingen kan motstå dessa läppar"
"Älskliiiiing kör bara , kör bara"

Ohh God knows , I love that girl !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback