Fredagkväll

image96 Måste säga att det är FÅ killar som är vackra, men denna Christoffer är ta mej fan det :P Mycket fina ögon & fin utstrålning. Aaa, inte snygg eller söt utan vacker helt enkelt.

Kent är ÄNTLIGEN (enligt mig) tillbaka. Tillbaka till samtiden. Har inte hunnit lyssna så jätte ordentligt än så vet inte vad jag ska tycka. Vissa låtar är jäkligt bra, men om det låter som Kent? Njaa faktiskt, men man måste ju ändå ge Jocke Berg beröm! Skriva låt efter låt efter låt efter låt.. Det är inte många som klarar det! Grabben är ett livs levande geni!

En annan tid i samma land
Samma gamla rädsla, andra namn
Från kalla krig till varma vintrar, svarta hål
Du står vid frontlinjen igen
Allt, allt, allt, allt kommer till den som vågar vara rädd

Vågar du vara rädd?

Kommentarer
Postat av: hellstromfrida

jag gör ju det för fuullllt :D

2007-10-20 @ 22:51:34
Postat av: Nattis

mm det var underbart med spa.. du borde följa med på den där saken någon gång för de va super.. & på badhuset också av alla ställen..
Han är verkligen vacker christoffer håller helt med hihih..
Lite jag skrattade igår när du berättade om Samas målgest haha.. han är för dum den där blonda sparrisen hihih..
hoppas du kryat på dig nu..
älskar dig

2007-10-22 @ 10:32:22
Postat av: Nattis

jaså blev tandsmycket bra.. Ville så gärna se metchen.. Vill se nästa hemma match ialf hihi.. Men då förlårar väl dom bara för de hihih..
jag ska berätt allt imorn gumman.. man får ju reda på redan i morgon om man kommer gå vidare eller inte.. usch passar inte en vi får se hur det går ser de mest som en kul grej nu hihih..
älskar dig

2007-10-22 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback