Tjejfest!

För alla Norrköpingsbor!
Måste passa på att göra lite reklam haha.. På fredag är det tjejkväll på otten. Det blir modevisning från Bikbok och norrköpings nya sexshop Oops ska också vara med på ett hörn med lite roliga saker. Det blir något lite lättare att äta + dricka. Det kommer bjudas på mycket roliga saker, så har du ingenting för dig säg till så finns det biljetter där du + en vän går in gratis!
Kul om det dyker upp mycket tjejer liksom :) Självklart är otten öppet för allmänheten sen med, så era män behöver inte sitta ensamma hemma ;P

Ps ni vill nog inte missa min kusins "strippshow" ;)

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

hihi varsegoo :D

jaha okej vad typiskt då, haha för min blogg, msn o massa andra saker funkar inte längre :D haha men jag får be pontus fixa datan på nått sätt då iaf, hehe :D

i veckan ska jag jobba lite sen vet jag inte om jag ska till otten på fredag, jag vill men det är många av tjejerna som inte kan o så tyvärr.. :/

dudå? :)

2007-11-20 @ 20:02:58
Postat av: Mrs Arkler

hej! jag hotar ju bara med nedläggning just för att få så många kommentarer vet du väl ;p.. kan bara instämma om att det är kul med folk som skriver blogg som man känner, och nu har jag ju hittat ännu en som jag ska kika i! hare bra du!

Postat av: Nattis

Jo nu vet jag ju varför de inte blev nåt sthlm.. mm hehe.. ska fixa en liten klack där alla hockeyfruar kan sitta & du också såklart så vi alla kan vara sånna som dansar hehe..
Men vi ses kanske ikväll häsla arkler..
puss

2007-11-21 @ 15:26:07
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback