Secound time today

Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp & ta en lång promenad .
Jag skulle låta blicken möta andra ögon , i en främmande stad .
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa någon ny ..
Jag är rätt mycket med migsjälv , precis som du .
Jag skulle andas i det tomrum som blir över om du lämnade mig nu !

Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va .
Jag skulle få den tiden över för migsjälv , som jag sagt att jag vill ha .
Jag skulle unna mig att drömma 100 mil genom Europa om en främling lika tillitsfull som du !
Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan om du lämnade mig nu .

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans .
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams .
Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat , som jag varit med förut nånstans ..
Jag antar att det finns nån du skulle ringa , om jag inte fanns !

Jag kanske skulle leta upp nån yngre , som en fjäder i hatten .
Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten .
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd , ingen känner mig såväl som du !
Jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu !

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas det löser sig , NU ! vill inte att du ska vara ledsen rariing

2007-11-07 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback