Lagfest & Strömavbrott

Igår var det dags för årets lagfest . Kul att det var så många som hade lyckats hitta dit :) Avtackade en tränare , det bröts ut ett gapskratt när tjejerna lite sarkastiskt sa "tack för det här året då" & räckte över den minsta lilla kruka med nån blomma i som jag någonsin sett . Krukan var nog inte större än en äggkopp . Dock kom den STORA blombuketten sen . Annars innehöll det väl det mesta - god mat , trevligt sällskap & "idiotlekar" ;P
  Men så helt plötsligt när Sara och jag står där ute slocknar precis hela smedby , STRÖMAVBROTT ! Herregud det är ju inte sant .. När jag ska gå in och berätta allt HEEELA smedby är kolsvart börjar alla gallskrika . Im really scary hihi :) Och gallskriken är inte slut här inte .. När Sara och jag är på toaletten (man var tvungen att gå två åt gången eftersom den ena var tvungen att lysa med mobilen så man skulle se något) hör vi ytterligare ett skrik . Denna gång kommer det från nästan alla tjejer , vi springer ut & hör att de har sett en gris . WHAT ? tänker vi , men sen får vi höra hela historien . Tre killar med mask (den ena GRISMASK?) har bankat på rutan utan att någon märkt att de kommit i mörkret . SCHYSST , väldigt schysst ! Hahaha ohhh my God !
  Dock var det inte strömavbrott inne i stan , så vi fortsatte med krogen :)

Vill känna det där - Men så nära får INGEN gå !

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback