Höst

Höstdepp. Kallt. Mörkt. Träligt. Mysigt. Ensamt. Folktomt. Längtan framåt.
Känner ni igen er?
  Jag har kommit in i en period där jag egentligen inte har lust med någonting. Som om det inte finns någonting roligt. Som om man har tappat all kontroll & bara står och tittar på sitt eget liv. Som om man inte lever det själv. Ibland är jag rädd att jag ska göra någonting dumt, något jag kommer att ångra för just nu bryr jag mig inte.. Svårt att hänga med? Jag gör det inte själv!
  Var ute och gick förut, det regna lite på nåt sätt såg vädret ut ungefär så som jag kände mig. Så som säkert många andra också känner sig. Jag antar att livet är så - man har inte alltid koll på allting!

   

"Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
det rår inte stjärnorna för.
Älskaling, jag vet hur det känns
när broar till tryggheten bränns!
Fast tiden har jagat oss in i en vrå,
är himlen så oskyldigt blå!"

Kommentarer
Postat av: nattis

hihi mm visst är han... gumman du ska inte känna dig dyster ihösten... tänk på att de finns människor som älskar & avgudar dig som du an vända dig till när du har det jobbigt i livet va de än monne vara...
& ingen är perfektså ibalnd gör man saker fel.. men lovardu kommer inte göra nåt fel.. älskar dig

2007-11-06 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback