Besvikelse !!!

Hur fan rent ut sagt kunde Christoffer åka ur idol? Det är för mig en omöjlighet! Såg reprisen igår och blev nästa ledsen faktiskt, enligt mig fanns det många som kunde åka ur före honom! Nu ska jag ta mig en tankeställare om det är värt att fortsätta tittapåprogrammet idol :P
  Annars då?Jaa ni, hela helgen har faktiskt varit en ren besvikelse! Personer som jag aldrig hade kunnat ana bete sig på ett visst sätt har gjort det.. Och det känns FÖRJÄVLIGT! Just nu känner jag mig faktiskt minst på denna jord & ensamast? Det endapositiva med detta är att veckan kan ju inte bli sämre i alla fall?!
  Idag har jag tröstat mig med att köpa nya stövlar och åkt runt i djuraffäreroch letat efter en ny liten vän:) Hihi får se om det blir någon.. Hjälp mig med namn?

Nu ska jag se fotbollsgalan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback