22.28

I been dancing in the dark!
Searching for a spark, a fire still burning..

Med risk för att detta kan bli ett rätt sentimentalt inlägg, så hänvisar jag er som inte bryr sig om mig (;P) att blicka neråt. Jag har nämligen tänkt att börja med att ge Frida ohh wisst en louge! Med tanke på att hon alltid lyssnar på mig, och då menar jag verkligen ALLTID. Det kan vara flera timmar till och med och då kan jag verkligen prata om allt mellan himmel & jord. Sen ska vi ju nämna att hon är den som kommer och hämtar en mitt i natten om man ringer (vilket är sant, då det nämligen har hänt). Framför allt så är hon den som alltid skrattar åt mig, vilket gör mig väldigt glad! Hon är en riktig mysis - min rariiing
  Och Ohh wisst om du läser detta så har jag din tröja hemma hos mig nu. Moberg har äntligen lyckats få ut arslet ur målvaktsskydden ;P

Annars präglas dagarna av besvikelse! Och ensamhet..
Personer man aldrig trodde skulle svika en, som sa att dom aldrig skulle svika en har nu gjort det!
Svar på detta? Någon?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej då, det borde vara ett litet problem.. Det är bara det att man inte använt "fina" kläder på så länge.. Man får gräva djuuuupt i garderoben ;)

Postat av: Madde

Sanna, vännen.

Har en känsla i magen att jag är en av dem du känner dig sviken utav? :$
För jag känner så, en stor klump i magen över att jag ta mig fan aldrig hinner nått helhjärtat. Och att vi aldrig ses. Hjärtat, skäll på mig och hjälp mig att få arslet ur vagnen.

Det sista jag vill är att förlora dig!

JUST JA, jag har en popcorn maskin som vi bara måååste prova ;D
Du är betydelsefull

2007-11-30 @ 06:37:53
Postat av: Madde

Sanna, vännen.

Har en känsla i magen att jag är en av dem du känner dig sviken utav? :$
För jag känner så, en stor klump i magen över att jag ta mig fan aldrig hinner nått helhjärtat. Och att vi aldrig ses. Hjärtat, skäll på mig och hjälp mig att få arslet ur vagnen.

Det sista jag vill är att förlora dig!

JUST JA, jag har en popcorn maskin som vi bara måååste prova ;D
Du är betydelsefull

2007-11-30 @ 06:38:04
Postat av: Frida - Ooh wisst

Hur glaad blev inte jag när jag läste det där ? Rariiing ! Jag kommer aaalltid lyssna , bara så du vet

2007-12-01 @ 16:54:49
URL: http://hellstromfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback