Wherever you will go

Jag har mösspåtagning om mindre om två veckor, det ni ;)
Sen är det bara att sjunga om studentens lyckliga dar
Och få paniiik för vad man ska göra efter!

Gaaaah varför måste du göra såhär när allting är så bra? Åt helvete med det där!

Sitter och lyssnar på The calling - wherever you will go, som jag tyckte var såå jäkla bra när den kom för ca 4-5 år sen (shiiit vad tiden går fort). Den är precis lika bra idag som då, får rysningar när man hör introt. Minns en ganska rolig sak ifrån när jag var på Sportscamp då den spelades som mest på radion. Vi gick och pratade och skrattade och så pasera vi stället där radion var och just denna låt kom på. Jag stannade upp mitt i meningen och bara rös haha.. De andra bara tittade på mig tills de fattade vilken låt det var ;P

And maybe I´ll find out the way to make it back someday
To watch you, to guide you
through the darkest of your days
If a great wave should fall, it would fall upon us all
Well, I hope there´s someone out there
who can bring me back to you!

Runaway with my heart
Runaway with my hope
Runaway with my love

If I could turn back time,
I´ll go wherever you will go
If I could make you mine
I´ll go wherever you will go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback