Valborg / 1 Maj

Så var det med den långhelgen..
.. Men lugn, snart kommer kristerhimmelfärd & det blir en ny långhelg :)

Synd att det aldrig kan få vara lite fint väder på valborg måste jag säga, sjävla grejen med grillningen är ju att man ska sitta ute. Men vikingar som vi var satt vi ute trots allt (vissa av oss i alla fall). När vi satte oss kring grillen blev det ju riktigt vart och mysigt. Nästan som om det hettade i ansiktet och man blev brun..
  Men för att ta allt från början..
Dagen började med att Madelen och jag var på stan & shoppade! Mycket bättre än så kan väl inte en dag börja?! Sen blev det att åka hem till kusinerna, fira faster och äta mat. Måste säga att det var så jäkla gott! Sen blev man hämtad av Joakim (så snällt så) för att sedan bege oss till en affär och köpa fruktsoda. Men tro det lr ej, fruktsodan var slut i båda affärerna vi var så.. Haha.. Hemma hos Jocke (det är där grillningen kommer in) var det mycket trevligt, även om det var mycket nya människor. Dock höjdes det lite när Ewe sedan dök upp :) Lite flams i den stora sängen och sedan drogs det vidare till otten. Världens absolut längsta kö, Lisa & jag höll på att dö.. När vissa inte var så trevliga så hittade vi i alla fall andra kändisar lååångt framme i kön där vi fick hoppa in - mycket snällt!

Var jätte härligt att äntligen få träffa dig, var så himla länge sen.. Stå och prata, skratta & krama om varandra lite. Men hade inte räknat med att det skulle kännas såhär - att så många känslor skulle komma upp som en flasch-back.. Och inte att det skulle bli tjaffs direkt heller.. Bry sig lr bara skita i det - det är frågan!

Var väldigt, väldigt trött i morse när man sedan vakna.. Men kan ändå inte klaga på morgonen, lite myspys ibland ska det väl vara med.
  Ska även säga att jag hade lite dåligt samvete mot stackars Freddie, som fick stå och vänta på mig :S Hade i alla fall väldigt trevligt även om promenaden blev helt på tok fel och alldeles jätte lång så var det ändå kul. Måste tacka för nallen med haha ;P Det är ju frågan om det fortfarande är du som ska gottgöra mig lr om det nu blivit tvärtom med tanke på att jag kom sent.. Fast jag är lite nyfiken på den där "surprisen" så tyvärr, det är fortfarande din tur (lr otur) ;P

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback