The worrying kind

Moves - I like to make them
Grooves - I like to shake them
Shake them for my troublesome mind
Cause sometimes you´ll find, that Im out of my mind
You see baby,
Im the worrying kind

Words - I like to break them
Words - I like to shake them
Shake them for my troublesome mind
And you turn up your nose, its a joke I suppose
But baby,
Im the worrying kind

Jaa men visst vet ni, jag är faktiskt det. Jag oroar mig för en hel del saker för tillfället, det är ett som är säkert. Även om jag oroar mig så behöver i alla fall inte The ark göra det, dom var värda en så mycket bättre placering i Eurovision!

Jag oroar mig dock inte inför söndagens match - den ser jag bara fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback