Student

Imorgon är studentbalen för åk 3 på Louis de geer & flygeln. Kan inte fatta att det redan är nu.. När vi började med det här projektet i höstas kändes det som en oändlighet till själva balen och så är den imorgon. Heeelt unbelieveble haha ;P
  Idag fick vi även våran trevékataloger och våra foton från fotofabriken. Så kul att läsa alla dikter och fotnoter, det kommer vara ett minne för livet. Tyvärr lite svårt att berätta saker till människor utifrån eftersom man inte förstår om man inte varit med. Har fixat mina naglar nu med och ska jag säga det själv så blev dom jäkligt fina :P
  Men imorgon då som sagt var - BALEN. Är lite nervös, spänd, glad och ja jag vet inte allt faktiskt.. Det kommer nog kännas lite konstigt att stå där så uppklädd när man hela tiden har tyckt att det varit så långt bort. Men, men äntligen ska jag få ha min fina klänning :) Är så nöjd med den, måste slänga ett tack till Carina som sydde den precis som jag ville ha den - helt otroligt att man kan sy sådär! Imorgon smäller det ;P

Igår inleddes ju studentveckan, tyckte vi gjorde det bra på trädgårn! Finns inte så mycket att säga mer än att det kommer bli en KANON vecka :)
  Måste även passa på att säga att det är så gulligt att se alla mössor! Man blir så glad på något sätt (även om man själv ser ut som en lokförare i den!) Hoppas på kanonvädret som är utlovat till nästa vecka bara :)


Regnet öser ner.. BLÄÄÄ.. Men du vet: You can always come in to me, baby come in to med!
You can stand under my umbrella ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback