Inledning

Japp, nu börjar studentvecka på onsdag med mösspåtagning.
Sedan håller det på ända till nästa torsdag då vi springer ut :]
Så nu är det bara massa förberedelser innan, imorrn är det lite solning sen på torsdag ska man fixa till naglarna och sola lite igen.
Sen är det håruppsättning och allt innan balen på fredag.
Min vän Madelen var hur vacker som helst på sin bal i fredags.
Gaaah blir nöjd om jag blir hälften så fin!

Imorrn ska jag och fika med Nattis. ÄNTLIGEN säger jag bara,
var alldeles för länge sen vi sågs. Saknar dig så mycket!
Men nästa vecka får vi ju träffas massor, då våran studentfest äger rum.
Perfekt att ha sin bästa vän som kusin måste jag säga ;)

Exakt så här vacker var min underbara vän Madelen på sin bal:

image15

Kommentarer
Postat av: Hanna

gud va fin du är madde :)

2007-05-29 @ 00:17:42
Postat av: Madde

Sanna, du är för go.
Du kommer vara minst lika vacker om inte värr ;P
Otroligt söt är du.
VI måste fika snart.
Och jag vill gärna träffa dig-
Saknar dig!

2007-05-29 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback