Eurovision

Hmm..
Ärligt talar, eurovision har blivit som ett skämt! Roligt när vissa länder bara röstar på varandra då?! En tanke som slog mig med var att en utklädd komiker kom tvåa, förra året vann Lordi som är utklädda till monster - ska man behöva klä ut sig för att lyckas? I såfall kan ju Sverige skicka After dark nästa år, de skulle säkert gå hem! Sverige gjorde i alla fall väldigt bra ifrån sig tyckte jag, dom var värda att hamna mycket högre upp! Finland gjorde också bra ifrån sig, men sen var det inte mycket att hänga i julgran..

Några andra som höll klass var mitt fotbollslag Smedby AIS, vi tog sin fjärde raka seger :)

Nae när det gäller årets eurovision håller jag med den finska texten:
Leave me alone, I wanna go home
I dont wanna see you so leave me alone
Cause I feel like dying
Leave me alone, I wanna go home
The day will still come when I see you crying
Cause you will get yours, just leave me alone

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller med dig Sanna.
Eurovision var B i år.
Saknar dig tösen <3

2007-05-13 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback