Rastlös

Haft feber i 2-3 dagar nu, väldigt less på det. Bröstet gör ont, likaså halsen och huvudet, men man ska väl inte klaga två våningar upp ligger mamma med magsjuka :/ Stackarn!
Som alltid ska sådana här saker komma i helt fel lägen, Frida fyller 18 idag och imorgon var det tänkt att vi skulle ut och äta och sedan fortsätta att ha skoj. Skulle även spela årets första match, men nu blir det inget av det. Ska ligga i sängen och tycka synd om migsjälv och hoppas på att det som är kvar av mitt emunförsvar hindrar mig från magsjuka. :P
När man ändå är igång och klagar är det en sak till.. Är så jäkla trött på skitsnacket. Om det är flera människor som reagerar över ens beteende kanske man borde tänka efter att det inte är bara dom det är fel på utan att man ska funderar över sitt eget beteende. Du vet absolut ingenting.. Men just nu är jag GLAD över att du inte kommer finna i hennes liv!
Sist men inte minst är jag överförtjust i en del personer :)

The burning flames is not the same, it never felt like fire
A tiny voice is whispering your name and Im going insane
So tell me what I´ve done
I wonder, I wonder how it got so wrong

It hurts so bad, those things you said
I feel so cheap, used and untidy

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskade vännen <3
Fy farao för att vara sjuk.
Snart har jag praktik, då ska du ta mig fasiken komma upp på en massage?
Hmm, ser ut som att vi borde prata.
Får boka en dag och ta en lååång och mysig fika utan något som behöver göras efteråt.
Tycker om dig Sanna, du är härlig.

Bli frisk pärlan min.
/Din vän Madde

2007-03-02 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback