Nästa dans

Varför gör du som du gör?
Ser hur mina drömmar dör
Du river upp och du förstör..

Jag vill att du ska vara glad
Och att vi ska ha det bra
Går det att förklara en känsla för någon?
Förklara så den riktigt förstår, och kan man respektera det då?
Vi är så jäkla själviska oftast och tänker bara på oss själva.
Så kan någon annan blir sårad.
Är så besviken på dig men kanske mest på mig själv.. Jag tillåter det
Hur säger man ifrån när något är fel? När det är känslor iblandade...

Spelade första träningsmatchen idag
Inga svårigheter där va tjejer?! ;) Vinst med 8-0
Underbara sport, underbara människor!

Jag minns hur dom sa till mig,
det där går aldrig bra det fattar vem som helst
Han vet inte vad han gör, han är alldeles för vild
aldrig hemma någonstans
.. Jag älskar dig,
men jag orkar inte mer, jag vill gråta i din famn
.. Jag älskar dig
men jag känner mig så trött, jag vill somna i din famn

Mamma - jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback