Everything changes

  • I could tell that you were special, dont ask me how I know..

  • Livet är inte alltid så rättvist, man får inte speciellt ofta som man vill. Och ibland tycks det vara jätte svårt att fortsätta kämpa för det man vill ha. Vad gör man när orken är slut. Det är just det, man får inte låta den ta slut för utan den blir det så himla mycket svårare. Viljan är allt! I alla fall i fotboll :P Skämt och sido, jag hade ställt in mig på att jag skulle kämpa för det här, men jag vet inte om jag orkar längre.. Hur berättar man för någon hur mycket den betyder för en? Everything changes from now on..


And how could we quite something we never even tried?
Well, you still cant tell me why

We build it up, to watch it fall
like we meant nothing at all
I gave and gave the best of me,
but couldnt give you what you need
You walked away, you stole my life
just to find what you´re looking for
But no matter how I try, I cant hate you anymore



Baby we cant move apart, you´re breaking my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback