Vad Gör Dansken?

Är helt chockad, någon som håller med?
Såg EM-kvalet Sverige Danmark, en match som började kanon med svensk tremåls ledning efter 25 min men som var katastrofal under andra halvlek då Danmark hade anfall efter anfall. Stor cred till Sveriges målvakt Isaksson då!
Men sen då? Vad är det som händer? Vad gör danskarna?
Det är ju pinsamt att sånt här kan hända tycker jag.. För det första hur kan man få en sådan snetändning att man drar ett knytnävslag i magen på någon i motståndarlaget när bollen inte ens är i närheten? Starkt av linjedomaren att uppmärksamma detta dock! Men sen då? Vad gör dansken som springer ut mot domaren? Som sagt var det är PINSAMT att se, jag hade skäms om det varit en svensk!
Men man måste ändå säga att det är väldigt tråkigt för resten av det danska laget :( och resten av publiken med.. Även lite för Sverige som får ett sådant avslut..

Ibland är det mer action i fotboll än vad det är i ishockey ;P
Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: frida - ooh wisst

jag har aaaldrig sätt en liknande match rariiing ! ;) <3

2007-06-03 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback