Gladare

Tyckte Frida berättade en himla rolig sak häromdan. Någon hon kände (en liten flicka) spelade fotboll. Dom hade haft endast 3 träningar med laget, en med taktiksnack, en med glassätning & en som dom spelade lite fotboll på. Sedan åkte dom på cup.. Efter cupen skuttade en glad lite flicka fram om sa: vi ägde, ägde, ägde på cupen! Första matchen förlorade vi med 20-0, andra förlorade vi med 17-0 & tredje förlorade vi med 10-0. Men vi ägde, ägde, ägde! Hahahhaa gryyymt skön inställning va?! ;) Störtskön!

Snart är det midsommar med :)
Enligt tidningen kommer det bli ÄKTA midsommarväder med - regn & molningt
JIPPIE ;P

En annan liten rolig sak hände idag med. Jag och Mr A (för att inte nämna några namn :P) var ute och gick i skogen. Så när vi går på en stig hör vi att det kommer folk emot oss längre fram. Mr A gör då en tväromvändning och börjar går snabbar & säger till mig - det kommer en hund. Snäll som jag är följer jag efter, men vänder mig om för att titta efter. Och vad får jag se då? JOO, tre äldre kvinnor som är ute och går STAVGÅNG! Hahahaha, snacka om att vara rädd ;P Aja, sweet anyway!

Nu ska jag nog hoppa i säng! Natti ;P

Kommentarer
Postat av: frida

hahaaa ! såå himla kuuuul ! :D den där mr A asså , det är en rolig prick ! ;)

2007-06-20 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback