Irriterad

Fick höra en sak precis som gjorde mig väldigt irriterad. Folk som snackar en massa om saker som de ens inte vet någonting om. "Jag tycker inte om Sanna"
Då är bara min fråga ähh hur vet du ens vem jag är? Vi känner inte varandra, inte samma folk och har aldrig umgåtts så vad vet du om hur jag är? Och den största frågan är, varför kommer du fram till mig ute och börjar prata och fråga om jag vet vem du är? Om du inte tycker om mig varför tar du dig ens tid till att göra det? Varför slösa energi? Jag går inte fram till folk jag inte tycker om..
Som sagt var, varför snackar vi skit om människor vi inte känner? Varför lägger vi ens ner tid till att spektakulera runt dem? Har vi inte viktigare saker för oss?

Jag tog faktiskt illa upp !

Kommentarer
Postat av: Nattis

Gumman du ks ainte ta illa upp av vad hon sa... Hon är ingenting.. & Du vet att du är världens bästa En sån falsk tjej som hon har bara så jävla dåligt självförstoende & är jävligt svartsjuk på en sån underbar tjej som du..
Ta som sagt inte åt dig mitt hjärtegull för hon är INGEN..
Älskar dig vi får höras av snart..

2007-07-11 @ 13:25:18
Postat av: Hanna

äh va faan sanna! Hon är säkert än misslyckad bitch som inte är lika bra som du helt enkelt. Verkar jävligt omogen. förstår att du blev irriterad. Moget att säga så lixsom. Eh nej!. Skit henne o tänk på oss andra som tycker att att du är en toppen tjej!
Puss o kram

2007-07-11 @ 17:43:00
Postat av: Nattis

det är bara sanningen gumman.. va bra att farmos blev glad idag hihi.. hoppas vi ses snart love u

2007-07-12 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback