tänk om man kunde blunda?

"jag är vaken men blundar ändå
är under ytan tills kroppen blir blå
dina löften håller sanningen varm,
i hjärtat som brann..
hur kan nåt så stor förvandlas?
hur kan man tappa orken att andas?"

jag skulle bara vilja krama om er och säga att allting blir bra, att det kommer ordna sig. men jag kan INTE det, faktum är att ingen kan det! min största fråga är: vad säger man? hur kan man trösta, när man inte ens vet vad man ska säga till sig själv? varför måste det här drabba min släkt? varför måste de drabba oss en TREDJE gång? varför måste min bästa vän behöva gå igenom detta en gång till? jag önskar att jag bara kunde krama om er alla! 
  det finns ingen rättvisa i världen! åt helvete med alla som säger att det löser sig, eller att man är stark.

snälla ♥

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vilken fint inlägg får tårat gumman..
Är rätt trött på en del som säger att jag ska vara stark.. har varit de två gånger nu & de tog musten ur min kropp..
Det hä året har varit så stormigt & nu när allt börjar lägga sig (mitt förhållande, har jobb, ska flytta, mamma mådde bra, trodde vi ialf) så kommer detta bakslag... Det är alldeles för lätt att säga att man ska vara stark...

Ja de får vi verkligen göra gumman.. hoppas de går bra på torsdag men det tror jag verkligen..
undra när jag ska orka fixa mitt teoriprov för jag är ju redan klar med all körning & kan allt redan men de där teoriprovet. jag orkar inte men jag vill..
hör av dig när du kan ses sen gumman..
älksar dig
pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback