Det är stressigt att vara på topp

Idag har jag sprungit runt som en galning på stan för att inhandla de sista julklapparna. Det är nästan så att man önskar att man vore hockeyspelare & kunna tacklas tillbaka när de som är mycket större river & sliter och inte bryr sig ett dugg om ifall där står någon bredvid.. Jag är i alla fall nöjd nu! Extra nöjd måste jag nog säga att jag är över att jag hittade lite saker till migsjälv med ;) Men det är jag väl värd?! Jag har faktiskt jobbat dubbelt hela den här veckan och ska även jobba hela helgen på New yorker. Snacka om att det kommer bli riv & slit där, puuh..

Igår fick jag i alla fall vara med på lite julmys (självklart efter jobben) där vi lekte någon paketlek & spelade med andra ord. Inte alls träligt att en del kan ALLA orden utantill, nae då (ta åt er Frida, Johanna & Lisa ;P)
 
På dagiset igår hände en ganska rolig sak. När jag kommer rusar 3:åriga Filippa fram till med heeelt lyrisk och säger att tomten varit där inatt. Under granen ligger massa paket, jag skojar och säger: Åhh är dom till mig? Ungen svarar: Nae bara det lilla röda med halsbandet i! Hahah söta unge ;P Tack för överraskningen liksom.. Anyway halsbandet var kanonfint, so i guess i´ve been good this year ;)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback