Den berömda julafton

När man var liten vaknade man tidigt denna morgon, man låg och vred & vände i väntan på klockan. När den började bli sådär 07.00-08.00 sprang man in och väckte lillebror, om han inte redan hade kommit inspringande och "väckt" mig. Vi ska inte ens tala om hur det var att FÖRSÖKA sova på kvällen den 23.
  Men nu har man blivit gammal och "tråkig". Igår hade jag inga problem alls att somna, det gick på en sådär 4 sekunder. Och inte vaknade man tidigt idag heller.. Men där tar olikheterna slut, för visst är det mysigt med jul?! Maten är väl kanske lite överskattad men annars så är det väl det mest mysiga på hela året! Den enda fråga jag har att ställa mig såhär innan kalle anka drar igång, paketpapper ska slitas av, man ska tindra med ögonen och proppa i sig så mycket man orkar är väl - var är snön?

God jul på er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback