Is-hock-ej

Igår var man på säsongens första ishockeymatch . Dock var det bara träningsmatch , men men .. Folk tittade faktiskt lite lustigt på mig när jag åkte spårvagnen dit . Jag var nämligen den ENDA som bar på både tröja & jacka trots att det var hela 25 grader ute haha . Men ska man till stallet så ska man . Lite märkligt känsla det där faktiskt - när man satt där inne frös man som bara den & sen när man gick ut emellan perioderna så var det som att gå emot en vägg , helt ljummet !
Annars var det en kul match , lite svårt dock när man känner folk i båda lagen men är väl rätt nöjd med resultatet ändå ;P Alltid kul när folk som är helsäkra & kartiga innan får sig en liten knäpp på näsan ;P Men jag ska väl erkänna att det kunde ha smällt lite mera haha , var la ett stort bråk men sånt är ju kul att se . Lite hela känslor sådär ;P
Efteråt var det hungrigt kan jag lova , så det blev lite picknick i vasaparken med tzatsiki & bröd , väldigt smarrigt :) Vasaparken var i för sig helt folktom (förutom fladdermössen & vi) eftersom alla var och tittade på fyrverkerierna nere vid vattnet . Dom är väldigt fina faktisk & tyvärr såg inte jag som är kort någonting mellan träden . Men men det är ju faktiskt både idag och imorgon med . Vill gärna ner ikväll så jag hoppas att vädret kan vara med en för en gångs skull , spöregnat hela morgonen ju :/
Aja , annars får det väl bli utgång & ruffsa till någon i håret hahaha ;)


En sak till: det är skönt att inte bry sig något mer , ditt misstag !

"I came to catch up with you
I see you out there acting like a fool
Your all upon some other chick
I aint even gonna stress you

And its crazy , you want me to be your baby
But that shit there wont phase me
Am telling you boy you´re crazy , you´re shady

Im keep moving now , keep moving on !"


Kommentarer
Postat av: Sarah

hihi tack för komplimangen. Jag måste bara säga (och det säger jag inte bara för att säga det) att du är bra på att skriva... Man blir fastnar liksom framför din blogg haha... Du kanske borde bli journalist.. Ha det bra / Sarah C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback