Det blir bättre..

Gått hemma nu i snart två veckor medan brorsan börjat skolan & mamma och pappa är igång och arbetar igen. Sjuuukt vad tiden går fort , var det inte studenten nyss ? Åhh om man ändå kunde spola tillbaka tiden till det ! Men nae rå nu går det mot höst och nya tider .
Och kan ni tänka er , idag ringde dom :) Så nu har jag ett vick i alla fall två veckor ! Känns faktiskt kanonskönt att äntligen få göra något och komma in lite i en vardag . För det är faktiskt rutiner som gör att man mår som bäst ! Inte kul att bara gå hemma när alla andra jobbar eller går i skolan . Men nu är det ljust i alla fall en liten tid :)
Och som man brukar säga : It can only get better !

Nu snart kommer Madelen till mig , hade värsta turen att hon inte börjar jobba förrän klockan fyra . Så vi ska promenixa & sen mysa framför en film - ashääärliiigt !
Så nu ska jag knyta på mig promenadskorna & så ska jag bli sund , frisk , smal & lycklig hahaha ;P Man kan ju alltid låtsas i alla fall ;)

Cia bella/bello ;P

Kommentarer
Postat av: jocke

Go hemma är ju också en rutin ;) na mne håller med att gå hemma i bara 2 dar suger faktiskt =/
ha det bra.

Postat av: Madde

Gumman, underbart att få träffa dig <3
Mer sånt. Massa mer tack om jag får be.
Du är härlig!

2007-08-30 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback