Skiiiiitväder

Hallå vart tog sommaren vägen? Vem tycker om regn liksom? & Kyla..
Trots detta mycket lockande väder ska jag ut och TRÄNA fotboll snart, det är trots allt kul ;P
Serie på G snart ju! "Man föds SAIS:are, allt annat är förlossningsskador".
  Nu har jag en liten fråga. Om man vill gå in och kommentera någons blogg, varför gör man det då anonymt? Vågar man inte stå för det man skrivit lr? Aja, tack då!

Är ju ishockey VM snart (börjar den 28/4 om jag inte minns fel). Igår när "Frida oohh wisst" och jag satt & kollade på det populära lustgården, blev det som vanligt reklam. En reklam för ishockey VM.. Antingen är Frida & jag väldigt osmarta (vilket jag tvivlar på starkt ;P) eller så hade reklamen inget alls med hockey att göra. Eller man skulle i alla fall inte ha tänkt på hockey det första man gjorde när det började med en u-båt.. Frida hade dock sett den innan och frågade väldigt STOLT - Gissa vad det här är reklam för? IIIIIISHOOOCKEY! (Bra att säga svaret själv by the way) ;P Man skrattar i alla fall alltid där på lindövägen!
  På tal om tv osv så såg vi även en film som hette Dagboken. Måste rekomenderas, det var väldigt väldigt bra! Dock väldigt sorglig, kan förstå att Madde & Emy grät då de såg den på bio även om inte Frida & jag gjorde det igår.. haha.. Men som sagt var, det var en väldigt söt film!

Nathalie - Jag kommer på lördag ;)

image7

Kommentarer
Postat av: Frida- ooh wisst

Men Sanna ! om inte jag hade sagt svaret hade man ju aldrig fått reda på det ;)för du hade ju antagligen inte klämt ur dig det ;P men det var ju bra att jag kunde lära dig det för nu kommer du veta så fort du ser ubåten ! ganska sköönt va ?! ;D hahaa ! (förresten var jag tvungnen att åka hem till landet för det var ganska tomt på lindövägen idag , inte såå kul :/) <3

2007-04-19 @ 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback