Sjuuuuukt

Satt och tittade i sommarkatalogerna igårkväll eftersom jag hade lite svårt att somna.
Fick panik rent ut sagt & var nära på att börja gråta.
Varför är alla modeller så snygga, bruna & smala?
Det är första gången på länge som jag kände mig riktigt tjock
(så som alla tjejer säkert gör ibland)
Och det var en hemsk känsla, som inte ville släppa & gjorde så jag inte kunde somna.
Jag är 1.66 cm lång och väger 55 kg.
Jag tränar 5 gånger i veckan + en match (så lite av den vikten ska förhoppningsvis vara muskler)
Det är SJUKT att man ska känna sådär.
Vart är samhället påväg egentligen och alla idealkrav?

Nu ska jag ringa min älskade kusin Nathalie och höra hur det är med henne.
Sen ska jag åka och TRÄNA!

Kommentarer
Postat av: Madde

SANNA, älskade!
Du är inte tjock. Du är verkligen inte tjock.
Snälla hjärtat säg inte sånna saker.
Jag mår dåligt då.. Vill inte att du som är så fin också ska börja banta, få ätstörningar och utveckla en personlighetsförändring.
Du är en stor del av min vardag. Jag vill att du ska må bra. <3
SANNA, du är vacker! Du är en person som jag skryter om. Senast idag på bussen hem sa jag till Kim en tjej i skolan: "Min kompis Sanna har de snyggaste ben jag sett. Jag skulle kunna betala pengar för att få dem. "
DU ÄR VACKER!
/Din vän

2007-04-11 @ 20:51:47
Postat av: Nattis

Gumman du är världens finaste... ABSOLUT INTE tjock.. Finare än du kan ingen vara kom ihår det hjärtat

2007-04-11 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback