Romeo

Enter the slowly crying game
Enter the fear is all taken away
Its a pity finding someone,
wont be the way for you right now

All alone you seak and wonder

Shady name, shady night
Hide the sunlight in your eyes
Lonely life´s crying road
Shade name, shady night
Hide the sunlight in your eyes
Only for the hiding Romeo

Sitter och funderar på om "Romeo" är ett bra ord eller inte.. Om det är en kille som är ungefär som "Casanova", eller om det verkligen är en bra kille - en sådan man vill hitta. Vad säger ni? Tittar man på filmen Romeo & Julia är han la det?! Jag tror i alla fall att alla vill ha sin egen lille Romeo! 
 
Tänker även på en annan sak.. Jag tar åt mig och kan bli ledsen över saker som du säger! Då slog det mig plötsligt att tänk om du tar åt dig av saker som jag säger? Oroar inte du dig nån gång? Alla måste väl göra det ibland. För visst är det så att vi alla är grymt rädda för att bli lämnade ensamma & för att förlora?! Jag menar alla har väl varit svartsjuka någon gång.. Även om det bara varit en såndär töntig grej som när man var lite och var jätte ledsen för att bästa kompisen fick en hundvalp och inte man själv (även om jag som hundälskare fortfarande blir det :P) Men för att hålla sig till ämnet: Visst är det så att vi oftast inte förstår vad vi har förrän vi förlorar det?! Sån är i alla fall jag & så ligger man där sen och är ledsen och självklart tycker synd om sig själv istället för att göra något åt det. Det enda man tänker då är: Vad kan jag göra?

Min tredje tanke denna kväll är att jag skulle vilja vinna en miljon på lotto, köpa massa nya kläder och skor, bli stylad i håret och även make-upen, bli brun och vara superlycklig - men vem vill inte det liksom?

Nu ska jag i alla fall hoppa i säng & tycka lite synd om mig själv (ibland är det faktiskt synd om en själv :P ), för imorgon är det nationellt prov hela förmiddagen och sen ska jag spela MATCH!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sanna, jag saknar dig. <3
MASSOR!

2007-04-27 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback