Roadtrip

Frida ohh wisst & jag gav oss ut på lite roadtrip igår.. Stockholm, Västerås & Söderköping haha
Men kul var det i alla fall. "Tarzan Boy" var självklart också med och även om det blev lite sent så lever vi i alla fall idag :P
Såg på Lustgården med. Skönaste repliken därifrån var ju utan tvekan: "Vilka perfekta tuttar"
Hahaha shiiit killar kan man ju skratta åt i alla fall. Bra att kläcka ur sig det när tjejen sitter med en push-up bh på sig. Meningen med den är ju liksom att den ska forma brösten haha.. 
Sen ska det även tilläggas att Frida faktiskt har 100 "mega-bitt" på sin dator haha ;P

Idag blir det lite lugnare, ska försöka träna med min förkylning som man inte kunnat gjort nu på två veckor. Det vill säga om mina päron tillåter det. Har ju match imorgon och på annan dan..

Sen på fredag blir det partyyyy.. Det skulle bara vara "Runken" & jag, men det verkar som vi får släpa på ett jäkla gäng också. Lite skrämmande kanske när man tänker efter på vad det är för personer.. Haha.. Bäst att hålla sig lite lugn för man vet ju aldrig vad man kan råka ut för annars när det där gänget är med :P Nää rå..
Nathalie Andersson - jag saknar dig, du får gärna vara med mig om du inte hade nåt att göra ;)

Nu ska jag åka och köpa lite godis till mina påskägg :)
Freddie, fortfarande har du nåt att komma ihåg - dont forget ;)
Ha en bra dag :)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Västerås var läätt roligast !

2007-04-05 @ 12:30:00
Postat av: Madde

Haha, låter som en hel vild dag igår. :)
Kul att läsa din inlägg.
Miss you <3

2007-04-05 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback