Lång helg

Shiiit så himla skönt med långhelg, känns som den här veckan har gått i ett.
Ska även be Freddie om ursäkt, att det tog sån tid. Vi ses la på tisdag ;P

Måste säga att jag har varit duktig denna vecka, tränat varenda dag och spelat lite match. Fotboll måste vara världens roligaste asså! Har även varit ute och promenerat idag (måste ju komma i bikinin till sommaren) och satte mig sedan en timme i solen, så himla underbart! Tänk om det kunde vara sånt här väder oftare.. Vad bra man skulle må :)
  Ikväll ska jag hem till "Frida ohh wisst", hoppas hon inte glömt det.. Vi ska ju se A beautiful mind, sett den någon? Är den värd att se? Det spelar i för sig inte så stor roll för vi måste se den, ska nämligen göra världens reflektion och en rapport om den & schizofreni på psykologin. Ganska läskig "sjukdom" det där, blev ärligt talat lite rädd när jag läste om det.. Fatta vad frustrerande att se saker som ingen annan kan se och alla bara tittar på en som man vore dum i huvudet.. Shiiit asså!

Trots att jag är väldigt glad för tillfället så har jag lyckats blivit irriterad med. En del diskussioner är så jäkla onödiga. Önskar ibland att vi kunde tänka efter lite mer innan vi säger saker. Varför ska svartsjuka få styra så mycket i våra liv? SKÄRPNING!

Valborg på måndag då, ännu en överskattad "festdag" men man ska la lyckats ha lite kul i alla fall. Man behöver ju inte ta det dygnseriöst. Ska faktiskt hem till släkten lite först och vara med på lite födelsedagsfirande. Jag lovar - jag har trots allt världens skönaste släkt! (På bägge sidor, även om den ena utskiljer sig lite mer) Hahaha..
  Ska träffa Nattis nån dag med så vi får alla våra roliga saker som vi beställt. Ska bli intressant att höra hur det går med era kulor flickor ;P

If birds flying south is a sign of changes
At least you can predict this every year
Love, you never know the minute it ends suddenly
I cant get it to speak
Maybe if I knew all the things it took to save us
I could fix the pain that bleeds inside me
Look in your eyes to see something about me
Im standing on the edge and I dont know what else to give

Do you know what it feels like loving someone thats in a rush to through you away
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on your door has changed 

Kommentarer
Postat av: Madde

Sanna, jag hoppas att du tränar för skojs skull och inte för att gå ned i vikt?
Saknar dig. Måste ses! Måste.
Saknar dig älskling. <3

2007-04-28 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback