Kärlek


Får jag gömma några drömmar hos dig? Några naiva och vackra,
som andra kanske skrattar åt?
Jag vill låta dem bo längst inne i dig!
Får jag dansa klumpigt?
Får jag sjunga falskt för dig en solig dag?
när hjärtat spränger i bröstet
Får jag vara i din värme & långsamt mjukna,
när själen blivit lite frostbiten?
Håll om mig tills jag ler igen!
Får jag slösa min kärlek på dig?
Får jag skratta, krama, sjunga, gråta & dansa av kärlek
utan att bli rädd?

För mig är ni det bästa och mest värdefulla!

N a t h a l i e  &  M a d e l e n  <3

Gumman, finns här för dig hela tiden!
Tveka inte att höra av dig när du är ledsen..
Jag vet hur jobbigt det är,
och hur orättvist det kan vara!
Och hur många gånger man har frågat varför..
Jag älskar dig!

- Där borta, där är ljuset!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Älskar dig gumman.. Känns skönt att ha dig.. Bara jag har det så kommer jag må bra

2007-04-02 @ 10:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback