Huvudvääärk

Det känns lite som att ha ett disco inne i mitt huvud just nu.. Men har tagit en tablett och vilat lite så det är väl påväg åt rätt håll. Det som gav mig denna huvudvärk var stan idag. Varför har dom aldrig någonting för när man behöver något? Tror Madde och jag sprang runt i varenda affär eller nåt..
  Måste faktiskt bli bra nu för Frida & jag ska "Phantom of the opera" :) Ska säga att jag tyckte den var grymt bra första gången när vi såg den efter att ha sprungit runt i 3 video affärer i söndags. Dock var det två andra som tyckte den var usel, men vem har sagt att dom har nåt att säga till om?!

Lilla Freddie undrade när han skulle bli omnämd.. Tänkte passa på att påminna dig om vad du är skyldig mig ;) Jag väntar med spänning både på den där festen och min överraskning ;P

Why cant I breathe whenever I think about you?
Why cant I speak whenever I talk about you?
Its inevitable
Its the fact and we´re gonna get down to it
So tell me why cant I breathe,
whenever I think about you?

image3
Ska avsluta med att säga att Frida är hemma nu, hoppas du skött dig och inte gjort nåt dumt nu,
för det får du vänta med att göra till på fredag - då jäklar ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mycket rouge!

2007-04-16 @ 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback