Beautiful lier

Lets not kill the karma
Lets not start a fight
Its not worth the drama
For a beautiful lier
Did he laugh about it?
Its not worth our time
We can live
without them
Just a beautiful lier

Små, små, små verkligen pyttesmå saker kan få oss att ta illa upp. Ibland är vi mer känsliga än andra tillfällen och tar åt oss lättare. Som idag t.ex. jag fattar inte varför jag ens tog åt mig, det bara blev en knagande känsla. Men "lets not start a fight" liksom..
  Däremot startade Johanna en liten fight mot mig idag. Eller rättare sagt hon kaxade sig lite.. Hon tror hon vinner, den lilla skitungen men vänta du bara en dag bara smäller det haha ;P
  By the way så hade vi exotisk kväll hos Frida idag (där hennes syster Johanna karta sig, fast vi bjöd på massa godsaker) med den ena läckra frukten och drickan efter den andra. MUMS säger jag bara! Fick ett lite skrattretande sms på det temat med, fast när det gäller killar så förstår ju alla att exotiskt var utbytt mot erotiskt.. Men vem är förvånad liksom? Kareokemaskinen funka inte lika bra, såvitt jag vet kanske Johanna sitter där än och försöker få igång den :P

Cause Im looking at you through the glass
Dont know how much time has passed
All I know is that it feels like forever
But no one ever tells you that forever feels like home
Sitting all alone inside your head


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är jag schysst och berömmer dina tuttar och så gör du såhär mot mig !!! :'(

2007-04-16 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback